1/1 - 2012

Hej hallå!
Har inte bloggat sen i torsdags då vi var hemma i Örebro.
Men sov iallafall där och tog våran golf till Kopparberg igen på fredagen.
Hade också med oss ida som vi släppte av hos joel.
Skulle fått mina naglar gjorde av malin men vi blev senare än vad vi hade tänkt från öret.

I lördags gick jag upp vid 11, åt frukost och slängde upp håret i en tofs.
Blev sen hämtad av malin och mange.
Åkte hem till malin där hon gjorde naglar på mig och jag plockade hennes ögonbryn.
Åkte sen hem till tobbe igen, duschade och gjorde mig i ordning.
Vid 7 kom tobbes moster och hennes kille.
Vi åt svin god mat och sen skjutsade Birgitta oss till ida och joel där vi spenderade resten av kvällen men lite annat folk. Trevligt!
På tolvslaget fick min älskade Tobbe nyårskyssen och ida fick också några hihi.
När klockan var typ 20 i 3 åkte jag och Tobbe till minna en stund.
Blev hämtad av birgitta igen när klockan var 3.
Hade en trevligt och rolig kväll vill jag lova, hoppas ni också haft det!
Gott nytt år på er, nu är det 2012!

Här kommer två bilder på mig och mitt hjärta, haha bjuder!


Kommentarer
Postat av: ida

haha såg inte så nyktert ut det där:o

älskar dig stumpan! hade en jätte bra kväll tack vare dig! <3

2012-01-05 @ 16:17:44
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0