Irriterad på plusgymnasiet!

Tjenis!
Då var det nästan tisdag igen då.
Min dag har varit rätt dryg idag, eller ah började dagen med att komma till skolan 9.20. Väntade på att våran teckenspråkslektion skulle börja.
Fick veta att den var inställd för början lärare var sjuk. Började näsa lektion vid 12 igen, så det var rätt segt.
Fick också reda på att vi ska till skolan på lördag...dom driver med oss?!
Det är tydligen obligatoriskt för alla 2:or.
Vi fick sluta en dag tidigare när det var jullov, och det fick ALLA på skolan göra.
Men bara för att alla 1:or var tvungna att vara på ett öppethus som dock var på en vardag så måste vi ha likadant men på en LÖRDAG. Suger!
Öppethus på en lördag -.-
Det är heller INGEN som fått information om det här förrän idag, kul för alla som planerat en massa annat.
Ah får se hur det blir med den saken, har iallafall fått klagat av mig lite nu. Hehe
Slutade iallafall vid 3, åkte till marieberg med mamma en snabbis och kollade praktikplats. Mamma skjutsade mig sen till Friskis.
Började träna sen kom Terese, kändes riktigt skönt idag måste jag säga.
Och i morgon är det bara på't igen!
Så bloggar mer i morgon, puss

Idag fyller också världens bästa och finaste mamma år, grattis grattis grattis till dig mamma!
Du är världens bästa, finns alltid där, ställer alltid upp..ah du är bäst helt enkelt. Love you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0