Lugn och skön helg!

Hallå där!
Då var helgen slut och jag har umgåtts med min tobbis.
I fredags var vi med Pontus och Malin.
Dom kom vi halv 8 typ. Vi lyssnade på musik och pratade en stund.
Åkte sen upp till ica och hyrde film som var väldigt bra.
Senare åkte dom hem och vi gick och la oss, skit trötta.

I lördags tog vi det mest lugnt hela dagen och mös framför tv:n.
På kvällen kollade vi film med Birgitta och gick och la oss efter halv 3.

I morse blev vi väckta vid 10 för tobbes pappa och mamma undrade om vi ville med till örebro.
Så följde med dom till marieberg, köpte present till mamma som fyller år i morgon.
Grattis världens bästa mamma i förskott, du är underbar!<3
Åt därute och senare åkte vi hem till mig.
Fikade och pratade en massa.
Sen lämnade min älskling mig, buhu.
Alltid lika tråkigt!
Var också ute och sprang förut, nu har jag duschat och sitter med en kopp te och kollar på tv.
Men bloggar mer i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0