Måndag morgon!

Hej hallå!
Inte bloggat sen i onsdags men inte haft tid eller lust.
Men i torsdags var jag som sagt till marieberg med mamma och fixade praktik plats på The body shop, så nästa vecka ska jag vara där och 3 veckor framåt!
Fick med mig lite nytt hem från marieberg också, underbart!

I fredags efter skolan åkte jag hem, packade och duschade lite snabbt.
Gjorde mig sen i ordning och fick skjuts av mor&far till världens bästa Sara.
Vi hade mysigaste dagen med god mat, misslyckad kladdkaka o.s.v haha:)
Hon har också världens gulligaste familj måste jag säga!
Vi gick och la oss vid halv 3 och upp nästa morgon vid 8 för att vi hade ju skola i lördags.

Kom till skolan 10.40 för det var öppethus från 11.00 - 15.00.
Men det var inte så jobbigt, jag fick mina naglar gjorda av världens finaste Sara, tack hjärtat!<3
Blev sen hämta av mamma och pappa.
Åkte ut en sväng till marieberg, åkte och hyrde film och sen hem.
Senare vid typ 7 kom min älskling till mig som jag inte trodde jag skulle frånträda förrän nästa helg.
Kollade film och bara hade det mysigt

Igår var det kalas för mamma som fyllde förra veckan, släkten kom vid 3.
Vi fika och hade det trevligt.
Sen hjälpte min morbror mig med mitt cv, as snällt!
Tobbis stannade också till idag vilket jag blev glad för hihi.
Men bloggar senare, efter skolan ska jag iallafall träna med Terese!
Puss

Sara lockade mitt hår i lördags, tack snuttan blev jätte nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0