Ny tränad och ny duschad!

Hallå där!
Haft en bra dag? Det har iallafall jag vill ja lova!
Började som sagt dagen med att en tjej föreläste en massa om löshår osv.
Var skit intressant och bra att veta!
På teckenspråket tog vi det rätt lugnt också, super skönt.
Åkte sen hem till Rikard och Terese men eftersom inte va hemma la jag mig och sov 1 timme tills Terese kom hem.
Vi tog oss lite att äta och åkte vidare till gymmet. Gick faktiskt bra men var väldigt trötta.
Har inte tränat sen före jul så skönt att vara igång igen!
Blev hämtade av pappa sen och så åkte vi hem hit, masserade varandra och bara kollade tv.
Terese blev hämtad av Rikard och seiko för ett tag sen och jag har nyss duschat och lagt mig i sängen, är helt slut.
Men jag bloggar i morgon igen, då börjar jag 12 och slutar 2. Som alltid, skit skönt.
Hörs då, puss!

Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0