Onsdag

Godmorgon på er!
Ligger just nu i sängen med min underbara pojkvän som sover hihi.
Jag har nyss blivit klar och ska snart väcka min älskling så vi kan gå upp och äta frukost för att sen bege oss till tåget.
Börjar dagen idag med hantverk då det ska komma en tjej och föreläsa om löshåret vi ska få börja jobba med.
Har sen lunch och sist teckenspråk.
Slutar vid 3 och åker hem till Rikard och Terese då i väntan på att hon ska sluta och komma hem.
Sen åker vi till gymmet och kör stenhårt!
Eller stenhårt tills min hals säger ifrån.
Så kommer hem senare idag/ikväll.
Bloggar kanske då, annars i morgon och då är det redan torsdag. Puss!

Måndagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0