Soffhäng!

Hallå där!
Nu var det riktigt länge sen jag bloggade. Men inte haft tid eller lust till att blogga, funderar ju på om jag ska sluta helt, men får se hur det blir?
Har iallafall haft ett bra lov och är nu tillbaka till skolan.
Det rullar på som vanligt precis som allt annat.

Idag slutade jag tidigt, 5 över 1 istället för 3.
Gick till Friskis och körde ett hård pass, super skönt nu efter!
Så just nu ligger jag i soffan, nyduschad och kollar på tv.
Har inget att plugga vilket är grymt skönt!
Så resten av dagen lär jag bara dega, bloggar senare eller mer i morgon. Puss

Lite bilder från dem senaste dagarna + lovet!


Kommentarer
Postat av: F

skjottis

2012-03-09 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0