hos älskling!<3

Slutade 20minuter tidigare idag, så jag och victoria tog bussen till stan.
Så jävla kallt ju!
Gick till cubus för vicky skulle köpa en mysdress, gick också till gina och sen tog vi bussen till stationen igen.
Satt och väntade med vicky på hennes buss tills klockan blev 15.30.
Då gick jag över till andra sidan där tåget till älskling stog.
Hoppade på och satt och pratade med cornelia och felicia en stund.
Älskling mötte mig och pontus och så kom birgitta och hämtade oss.
När vi kom hem åt vi mat, så jävla gott..var sjukt hungrig!
Nu har dom precis åt iväg och gymmar, så sitter i tobbes säng i min ensamhet och kollar på tv.
När dom kommer hem ska vi väl bara kolla på tv och ta det lugnt.
Måste ju också kolla på idol för ida bästavän är där, och hon har lovar mig att ge mig en slängpuss om hon syns :D

Just ja, köpte en svart tröja från cubus och ett par lila trosor från gina förut idag.
Me like :*
Bloggar när jag har tid igen, puss!♥

Kommentarer
Postat av: ida

jag fick inte synas:( dom bah; nej du är för snygg....

2010-11-22 @ 20:17:33
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0