i skolan

Sitter i skolan nu med pernilla.
Sov ju hos älskling igår så i morse skjutsade birgitta upp oss till kopparberg.
Satt med älskling på hans praktikplats en stund tills det var typ 5min kvar tills tåget skulle gå.
Tåget gick 07.47 och jag kom nyss till skolan.
Börjar senare idag för engelskan sköt vi fram så slipper vi ha håltimme sen.
Slutar ju 12.30 så går till morfar och hjälper honom att städa och sen skjutsar han mig till farmor så ska jag äta där.
När jag ätit klart och så åker jag till gustavsvik och gymmar.
Gymmar nog med ida och elin idag, trevligt.
Men får se hur det går, har fått mer ont i min fot.
Bloggar när jag kommer hem, om jag har tid!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0