redan onsdag?

Kom typ nyss hem.
Slutade 3 idag och tog bussen upp till stan, det var så jävla kallt och jag har ont i min tå så latade på mig på bussen.
När jag kom till stan mötte jag ida, towe och elin.
Vi gick runt en liten stund på stan, men sen skulle ida&towe uträtta lite ärenden.
Gick och åt när dom var klara, åt på träffpunkt.
Satt där och pratade en stund och när alla var klara gick jag, ida och towe till bussen och elin gick hem till sig.
Var väldigt mysigt tycker jag flickor, love you! :*
Sen jag kom hem har jag bara pratat en stund med mamma och nu ska jag plocka undan alla kläder från min säng och soffa.
Bloggar senare igen, puss!♥




det fick bli två sötepöte bilder på mig, hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0