skön tisdag

Har faktiskt varit en väldigt skön tisdag idag.

Hade ju sovmorgon och började 9 istället för 8.
Så tog bussen som gick 08.14 i morse och på rese mötte jag vicky&bea, m.fl.
Vi gick till Roxy och kollade på bio med klassen.
Efter bion var det lunch och sen på hantverken skulle man ju ha med sig någon att färga bryn&fransar på.
Ingen kunde ju följa med mig så hjälpte bra liiiiitegrann bara, men ska färga på mamma&mormor någon dag.
Hade sen idrott och vi var på "träna lätt" gymmet med klassen.
Var fan kul!
Slutade typ kvart i 4, så segade som bara den.
Men när jag var klar och precis gick utanför dörren så möttes jag av min pingla, idis! :*
Vi gick och åt och sen vidare till dansen.
Var där ganska mycket tidigare men var mysigt ändå, även fast det var kallt..:(
Gick bra på dansen och efter blev jag och ida hämtade av idas pappa.
Blev hem skjutsad och när jag kom hem duschade jag och nu har jag nyss ätit en macka och ett stort glas te.
Ska snart ta ur turbanen ur håret och krypa ner i sängen.
Är så sjukt trött och i morgon ska jag ta 7 bussen så ska upp ännu tidigare..lycka till!(y)
Slutar iallafall 10 över 3 i morgon och går upp på stan och ska fika med ida, towe och elin.
Mysigt kan ja lova!
Är nog inte kvar så jätte länge på stan för måste hem och börja plugga, eftersom jag har 2 prov på tisdag.
Lika bra att börja i tid så slipper jag plugga i helgen, för det har jag inte tid med och orkar inte.
Men bloggar i morgon när jag kommer hem från stan, och föresten får det här bli sista inlägget.
Hörs, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0