o'boy

Har precis gjort ett glas o'boy och sitter fortfarande och kollar på tv.
Men om ett tag ska jag ringa älskling och prata med honom ett tag.
Kommer nog inte somna så jätte sent, för jag är skit trött!
Men i morgon har jag faktiskt sovmorgon fick jag höra för ett tag sen.
Så tar 08.57 bussen till skolan eftersom jag börjar halv 10, har datakunskap, lunch och sen matte.
Slutar 5 över halv 1, och då ska jag gå till kicks och presentera mig.
För jag ska praoa där v.9-11.
Känner redan på mig att det kommer bli skit kul!
När jag presenterat mig, ska jag nog åka hem direkt.
Måste plugga eftersom jag har redovisning på onsdag.
Men jag bloggar i morgon när jag kommer hem, simma lugnt!♥


för att det inte skulle bli för tråkigt utan bilder,
får ni en bild på mig när jag var liten...söt(y)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gooooding :)

2010-09-13 @ 19:24:18
Postat av: ida

gullegris :*

2010-09-13 @ 21:40:03
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0