Lite nytt igen!

Ja då var det söndag igen och på tisdag börjar man skola igen.
Har ingen direkt ångest men känns ändå surt att lovet är slut!
Har iallafall haft en mysig och lugn helg.

I fredags hämtade jag och pappa älskling vid tåget vid 8.
När vi kom hem åt vi god mat och sen kollade vi på en film med mamma och pappa.

I lördags vaknade vi vid 1. Åt frukost och gjorde mig i ordning direkt för att följa med mamma och pappa till marieberg. Var där ett tag tog också ett till hål i örat, fikade och hade det mysigt!
Senare på kvällen blev vi hämtade av tobbes bror och hans tjej.
Åkte med dom till linde och sen tog vi tobbes brors bil hem till mig.
Åt godaste wooken, kollade klart på filmen som vi inte såg klart i fredags.
Vid 12 typ åkte vi och hämtade hans bror och malin igen och skjutsade hem dom till örebro.
Kollade ett tag på tv innan vi somnade också.

Idag vaknade vi vid 9, men låg kvar ett tag och kollade på tv. Mys!
Vid 1 åkte älskling till hans bror och lämnade bilen för han skulle på kalas hos hans bror också.
Jag åkte med till lillån och var med mamma och lena.
Tog en sväng till marieberg igen, och tog yttligare 2 hål i örat, härligt!
Sitter hemma nu och ska träffa ida om ett tag. Bloggar senare, puss!♥

 
vänster: tog ett hål i vänster örat
höger: och tog 2st hål i höger öra
 
vänster: en as fin och mysig filt från chilli
höger: fick bli en baseball tjocktröja från bikbok

ska sättas över sängen, också från chilli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0