Redan torsdag i morgon!

Orkade aldrig blogga igår. Men var iallafall en rätt skön dag.
Fick sluta lite tidigare och gick då med lite brudar upp på stan till vågen.
Där det var modelljakten där min fina klasskompis var med, självklart var hon grym och kom med bland dom 5 finalisterna!
As grym är du kimberly, grattis :)
Åkte sen med pappa hem, var med ida och drack te och så.

Idag började jag 09.30 och började dagen med teori i 3 timmar. Och sist hade vi teckenspråk med nils, hehe.
Mötte upp ida efter jag slutat, tog bussen till gustavsvik där vi skulle gymma och sola.
Hann dock inte gymma för skulle åka med mamma hem.
Åt direkt när jag kom hem och nu är ida här, vi ska nog baka en äppelpaj snart.
Får se om jag orkar och har lust att blogga mer ikväll, puss!♥


Kommentarer
Postat av: ida

så fin hjärtat! love you to<3

2011-09-01 @ 22:11:57
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0