Mycket bilder vill ja lova

Sa ju att jag skulle blogga senare idag, så får väl ta mig i kragen och göra det!
Var iallafall typ hela dagen med ida mitt hjärta, vi solade och badade, underbart väder.
Åt godaste maten förut och nu kom jag precis hem från min brors kompis och hans tjej, med rikard terese och seiko. Dom drog vidare på krogen nu, men själv är man ju bara 17..as kul!

Har tänkt berätta lite kort om dagarna jag inte bloggat om.
Förr förra veckan var jag och älskling typ hundvakt hela veckan, på fredagen blev det partaj hemma hos tobbe.
 
Nu i veckan som var så var ju jag, tobbe, mamma, pappa, rikard och terese i göteborg.
Hade det trevligt som bara den, gick på liseberg, firade min födelsedag, fyllde ju den 26 juli, shoppade och bara hade det allmänt bra!

Och nu i helgen så vart det lite partaj igen, hade en as bra kväll men slutade dock inte lika bra så jag och tobbe tog en promenad hem.
Resten av helgen tog vi det lugnt, åkte också ifrån älskling igår för han började jobba igen igen. Tycker så synd om honom:(
Men ska nog till honom i morgon igen, hehe :*
Men här kommer lite blandade bilder från veckorna, puss!♥

 
vänster: är när vi var i linde med massa folk.
höger: är nån jag tog under veckan tror jag.
 
vänster: hundvakt åt rex, hemma hos tobbes syster.
höger: hundvakt åt rex fortfarande men åkte hem till tobbe.
 
vänster: hundvarkt åt rocky.
höger: införskaffat oss en ny bil.
 
vänster: outfiten jag hade på partajet hos tobbe.
höger: partii hos tobbis.
 
väster: fick en liten drink på min födelsedag som servitrisen kom ut med hehe.
höger: på restaurangen, rikard&terese
 
vänster: min lilla mor på restaurangen.
höger: min älskling & pappa efter god mat vid husvagnen efter en dag på liseberg.
 
vänster: födelsedags presenten jag fick av rikard&terese
höger: fick med mig lite saker hem från göteborg, en body butter t.ex.
 
vänster: outfiten till partajet i fredags, men böt till min svarta tröja som är likadan.
höger: min kvällsmat igår, as gott! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så otroligt fin hjärtat!

Och stort grattis i efterskott! hoppas du hade världens bästa dag med massa fina presenter & godheter:)

Puss på dig!

2011-08-02 @ 11:54:30
URL: http://nattstad.se/lifeofAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0