15.37

Tänkte berätta lite vad jag gjort sen jag bloggade sist.
I söndags följde jag med pappa och jobbade ett tag. Övningskörde både dit och hem och det gick kalas bra!
När jag kom hem duschade jag och gjorde mig i ordning. Åkte sen med 16.20 bussen till tobbe.
Kom hit runt 6, vi tog det mest lugnt och somnade inte allt för sent eftersom tobbe skulle upp och jobba.

Igår sov jag till 20 i 2 och min buss till örebro gick 20 över 2, så slängde i mig lite frukost och sen packade jag ner lite saker så jag kunde göra mig i ordning hos rikard.
Kom till örebro vid 4. Blev hämtad av rikard, vi åkte och köpte en blomma och en liten present till farmor som fyllt år. Köpte med lite fika. Åkte hem till rikard och gjorde oss iordning lite. Vid 6 kom farmor som jag inte träffat på länge, saknat henne!
Hon åkte igen vid 7 och vid 8 gick mitt tåg tillbaka till älskling. Kom hit vid 9.
Tobbe var skit trött och låg och halv sov typ resten av kvällen tills vi skulle sova.

Idag ringde mamma och väckte mig vid 12.
Gick upp, duschade och gjorde mig i ordning.
Nu sitter jag bara och väntar på att tobbe ska komma hem, saknar honom ju!
Åker hem i morgon, hjälper mig morfar och städa lite, åker sen hem och tillbringar kvällen hemma med min bror. Mamma och pappa ska bort och torsdag - fredag kommer terese hem från vinön också, vi ska på stan och om det är bra väder ska vi sola och bada, ska bli skit mysigt. Rikard och tobbe jobbar ju så då passar jag och terese på att hitta på nått kul tillsammans!♥


coooolis tjejen jö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0