I väntan på pojkvännen!

Nu har min bror och terese åkt vidare till vinön. Har haft det kanon bra tillsammans med dom de här 2 dagarna!
Hade en jätte mysig och bra dag med terese på stan igår.
Vi färgade somsagt ögonbryna på varandra igår kväll, och terese plockade mina. Tackar och bockar för det :)
Vi kollade också på en film som gick på 6;an. Gick och la oss efter 12 eftersom rikard skulle upp och jobba idag.

I morse vaknade jag och terese av att en jobbar kompis till pappa och rikard var här och plingade på dörren sviiin drygt, han dampade verkligen loss på plingisen haha. Men varken jag eller terese orkade gå upp och kolla vem det var.
Somnade iallafall om till typ 11, då kom terese upp och frågade om jag sov. Men det gjorde jag inte. Eller halvsov bara.
Vi gick upp, åt god frukost och senare vid 2 kom rikard hem.
Dom var kvar nu till typ 5 och nu har jag precis duschat, rakat bena och ska börja göra mig i ordning nu.
För ikväll kommer älskling hit, guld!
Kommer därför inte blogga ikväll, kanske gör ett inlägg om outfiten, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0