Mys med terese på stan!

Sådär ja! Sitter just nu i min lilla soffa på mitt rum och väntar på att vi snart ska börja med maten.
Gick upp halv 10 idag, tog mig lite frukost och gjorde mig i ordning.
När klockan vad 11.19 tog jag bussen till örebro. Gick hem till min brors lägenhet och väntade på terese där.
När lilla glalyntan kom så gjorde vi oss lite mat.
Vid 2 tog vi cykeln och cyklade upp på stan. Var där till klockan vad 4 typ.
Åkte hem till rikard igen, och när han kom hem åkte vi vidare ut hit på landet!
Sen vi kom hem så har jag städat på mitt rum, terese fixar nån grej på datorn och min bror sover.
Men nu tänkte jag gå ner och börja med maten. Blir grillad kycklingfilé och potatisgratäng, fina grejer!
Terese ska också plocka mina ögonbryn och färga dom (y)
Lägger in bilder på det jag fick med mig hem från stan sen ikväll, puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0