Inlägg från mobilen

Bloggade aldrig igår, som ni kanske märkte men hade inte ork för att blogga. Var iallafall inte ute och gick i måndags som jag sa, tog igen det igår och idag istället! Har varit hur trött och sliten som helst idag men skönt att vi var i åsby idag igen. Dagen gick rätt fort kom hem vid 5, åt och vid halv 8 gick jag ut och gick med Ida! Sen jag kom in har jag typ bara suttit och pratat med mamma och terese medans Rikard tvättade bilen. Har nyss duschat och nu har jag lagt mig i sängen och ska snart sova, svårt att ha ögonen öppna. Imorgon är det näst sista dagen på den här veckan och alltså 3 veckor kvar..efter det tar jag sommarlov om jag inte ska jobba en vecka till men lite senare, får se. Men bloggar i morgon om jag hinner och orkar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0