mys med lill-ida :*

Ida kom förbi en sväng förut. Vi kollade på dvd;n från vårshowen och sen åkte ida hem.
Packade också min väska för i morgon och målade naglarna, både tårna & fingrarna.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska krypa till kojs, ska bli så himla skönt för jag behöver sova nuuu.
Om jag hinner blogga i morgon innan jag åker till tobbe eller inte lär ni ju märka,
om inte så kanske jag kan blogga när jag är hos honom.
Men det är sånt som märks, puss!♥


Hollywood - Broadway =)

Kommentarer
Postat av: emmaa

svar på din kommentar: gjorde det på big slick i örebro, har du funderat på att göra det? haha isåfall förbered dig på några dagars smärta ;)

2011-06-17 @ 13:45:30
URL: http://emmassonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0