söndag

Tjenis! Nu sitter jag i soffan med mamma och är heeelt död.
Hade ju 70-års fest här för mormor igår, var 40pers här och det var jätte trevligt!
Dom sista åkte halv 2 igår natt. Mormor&arne och rikard&terese sov kvar här och självklart min prins.
Vi gick och la oss vid ca halv 3.
Vaknade i morse vid 1, åt frukost och sen åkte jag och älskling och hämtade malin, lena och alex.
Åt lite mat senare och sen började alla åka hemåt.
Vid 5 åkte älskling hem och efter honom åkte rikard och terese.

Nu ska jag fixa till imorgon eftersom då börjar jag jobba, herregud vettefan hur jag ska orka.
Ska nog också träffa ida en snabbis, men hon är ju så seg på att svara så får väl la se :)
Bloggar sen igen, med några bilder från kvällen. puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0