tillbaka till verkligheten igen!

Som ni märkte så bloggade jag aldrig hos tobbe i helgen.
Men blev iallafall skjutsad av min bror till lindesberg vid typ kvart i 6 i fredags.
Klockan 6 kom älskling och vi åkte hem till honom, åt mat, kollade tv och sen somnade jag till typ 8.
Åkte sen upp till ica och köpte oss lite gott till kvällen. Vi kollade på the ring 2 som gick på tv och efter den somnade vi typ.

I lördags följde älskling med hans pappa till lindesberg för dom skulle fixa nått, han drog vid 11 och jag låg kvar och sov. Var så himla trött efter den veckan som varit.
Tog det typ lugnt hela dagen och åkte upp och åt pizza med hans päron.
Kollade tv och somnade väl efter 1 någon gång.

Igår vaknade vi vid typ 12. Åt frukost och kollade tv.
Vid 3 skjutsade älskling mig till tåget för dom skulle på kalas till hans syster.
Kom hem vid halv 5 typ och tog det bara lugnt, packade upp min väska, kollade film med mamma, pappa, rikard och terese.
Duschade och gick sen och la mig.

Idag var det upp vid 05.15 igen iväg till jobbet kvart i 6.
Dagen gick rätt fort, har varit väldigt trött hela dagen men har gått bra.
Nu är det bara 3 veckor kvar, hehe... =)♥


känner mig väldigt söt och fräsch just nu måste jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0