underbara väder!

Kom nyss hem från tobbe.
Åkte med 11.03 tåget, skulle träffat ida på stan men så blev det icke för hon skulle inte upp på stan längre när jag smsade.
Hann med 12.20 bussen hem till ölmbro, något jag inte trodde jag skulle göra..var tvungen att springa till bussen, hehe.
När jag kom hem gjorde jag mig en smoothie och ska snart ta bort sminket och lägga mig och sola.
För jävla underbart väder ute, inget att klaga på!
Efter 2 någon gång kommer rikard och terese hit, får se vad vi hittar på.
Inatt kommer också älskling hit efter att han varit på krogen. Bloggar kanske mer ikväll, puss!♥


bild från balen i 9;an,
åh jag vill vara brun som på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0