oooops

Inte bloggat på ett tag nu, men när jag kommer hem om dagarna är jag helt död..jag lovar!
Har slutat halv 6 varje dag typ och igår efter praktiken var det dans.
Var skit skönt och kul att vara tillbaka, har ju inte vairt där på 2 gånger och 1 gång där emellan var det lov.
Igår följde också min underbara pojkvän med mig hem efter jag hade varit och dansat.
Lika mysigt och underbart som vanligt vill jag lova!

Idag efter slutade jag faktiskt 17.25 och gick till bussen då, tog bussen till hovsta och blev upphämtad av mamma där.
Påvägen hem plockade vi upp ida och jag körde faktiskt hem, kung(h)
När vi kom hem åt vi pannkakor och sen gjorde vi popcorn och varsin kopp te.
Vi har mest kollat tv, myst och pratat.
love you girl!<3
Ida åkte nyss hem och jag sitter och kollar på big brother nu.
Efter big brother ska jag prata med älskling en stund, men sen ska sooooooova!
Får se om det blir någon praktik imorgon, för har så sjukt ont i magen.
Men får hoppas det är bra!


I morgon har jag och älskling föresten varit tillsammans i 1år&2månader!
Helt sjukt vad tiden har gått fort, och det har varit dom bästa 14månaderna i mitt liv.
Du är de absolut bästa som hänt mig älskling, och du gör mig så himla lycklig!
Du är mitt allt och jag det ska vara du&jag föralltid, vi klarar allt tillsammans.
Du är världens bästa pojkvän, tack för du stöttar och hjälper mig med allt♥


JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0