torsdag

Åh vad skönt i morgon är det ääääntligen helg!
Gud så jag längtat!
Nått som är mindre bra är att det är sista dagen på praktiken.
Men i morgon när jag slutar så blir jag hämtad av mamma eller pappa.
Åker hem och gör mig i ordning, för vid 10 över 8 kommer älskling till stan.
Han har med sig pontus som har med sig någon sofie, för vi 4 ska på bio i morgon.
Efter bion får vi se vad som händer, om dom sover här eller om dom drar hem till linde.
Sånt som märks =)
Bloggar om jag hinner i morgon innan jag drar till stan igen, kanske kommer en bild på kvällens outfit!♥


i morgon följer nog denna med mig hem iallafall! (y)

Kommentarer
Postat av: ida

JAA outfit vill vi ha! :D<3

2011-03-18 @ 17:25:46
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0