första dagen avklarad

Ja, nu är ju första dagen på plusgymnasiet avklarad.
Det gick jätte bra, men jag var så sjukt nervös i morse så jag trodde jag skulle dö.
Men jag har bra lärare och en bra klass, eller ja har ju bara träffat dom 3 timmar men det känns som jag kommer trivas.
Men vid 12 när jag slutade gick jag till mormor och satt och prata en stund och hon bjöd mig även på lunch.
Gick och kollade synen för körkortstillståndet och betalde kursen jag, mamma & pappa ska till på tisdag.
Efter det drog jag upp på stan där jag möttes av gullis-ida<3'
Vi gick och kollade lite och sen kom också towe, även kallad totte :*
Fikade och hade det trevligt, hade ju också en del att prata om!
Lite senare gick towe och vid 5 blev jag och ida hämtade av pappa och rikard.
Åkte hem och åt, pratade med mamma och fyllde i massa papper till skolan.
Jag, ida och pappa gick sen ut och gick runt herrgården. Skönt men fyfan vad mina nageltrång gör ont :((((
Vill få det opererat och klart nu tack!
När vi kom tillbaka hem igen spela jag och ida kort till 8 för då började fångarna på fortet.
Åt annanas och drack te, mums!
Men halv 10 kom idas pappa och hämtade henne så nu sitter jag här själv och ska snart plocka undan lite på rummet.
Ska nog gå och lägga mig om en stund i sängen och kolla på tv och prata med min älskling<3
Gick föresten upp kl.6 idag så är en aning trött.
Men i morgon börjar jag kl.1 så då kommer pappa hit och skjutsar mig till skolan, gulligt av honom!
För bussarna går ju som dom gör här ute....

Tänkte också lägga upp dagen outfit och dagen shopping, men jag orkar inte ta massa bilder och lägga in på datorn. Så jag lovar att ni får bilder i morgon!
Jag orkar heller inte blogga mer idag, ska försöka blogga mer i morgon.
Hörs imorgon!♥


ni får en sötis bild på mig och idis :*

Kommentarer
Postat av: ida

första dagen avklarad ja! nu blir det bara bättre och bättre snuttan:)och sen tycker jag faktiskt att vi är jätte söta:) helt ärligt alltså, supergulliga!<3

2010-08-23 @ 22:29:11
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: elin

sötnosarna =) <3

2010-08-24 @ 07:21:45
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0