godnatt inlägg från mobilen!

Ligger i sängen och kollar på tv, ska snart sova för jag är sjukt trött. Men efter jag kom hem förut från min och Idas lilla färd på moppen, tog jag bort sminket och plockade undan på mitt rum. Sen satte jag mig vid tv;n med mamma och kollade på fångarna på fortet och drack te. Masserade mamma och prata massor! När fångarna på fortet tog slut kolla vi time out, hehe. Så jag har typ mysit med mamma 8, älskar dig världens bästa! Nu ska jag snart sova men först ringa älskling en stund<3 Imorgon går jag upp kvart över 6 och åker med mamma till skolan, skönt! Slutar vid 10 över 1 i morgon, ännu skönare. Måste städa hos mormor och sen ska jag och ida åka hem, fira robin som fyller idag och mysa som vanligt :) Men jag bloggar med om det imorgon, hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du är det finaste vi har vi älskar dig:)

2010-08-26 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0