sista inlägget

Har nyss duschat och nu sitter jag och väntar på att jag och pappa ska åka till stationen och hämta min underbara älskling!
Jag saknar honom så jävla mycket så ska bli jätte mysigt att han kommer hit!♥♥
Vi ska väl bara kolla på tv och så tills vi somnar.
Imorgon ska jag föresten gå upp halv 6, lycka till emma sjöö :o
Jag och älskling tar bussen 07.04 in till stan där jag går till skolan och älskling går till tåget.
Slutar 15.10 i morgon så ska nog möta ida och sen tar vi en buss tillsammans hem eller åker med mamma.
Får se vad som händer sen, men bloggar mer i morgon.
Hörs!♥


sååååååå söt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor din pojkvän? :)

2010-08-25 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0