11 månader♥

I fredag, alltså den 10/12-10 hade jag och älskling 11månder.
Helt sjukt vad tiden går fort.
Som jag säger dagligen så älskar jag dig bara mer och mer för varje dag som gå älskling!
Du är de absolut bästa som hänt mig, du är så sjukt underbar.
Du gör mig så himla lycklig, bara ha dig i min närhet gör mig alldeles varm inombords och mig hjärta slår bara hårdare och hårdare. Du har gjort mig så otroligt förälskad i dig, och hoppas du känner detsamma.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och hoppas att det kommer vara du&jag föralltid, för jag mår så bra när jag är med dig!


du är de finaste jag vet♥

Kommentarer
Postat av: ida

aaaaawwwwwwww fis-lisa, im so happy for yah :*<3

2010-12-13 @ 21:03:31
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0