bär av mot stan

Hade sovmorgon idag så började 11.40, skit skönt!
Gick upp 10 och mamma skjutsade mig vid 11.
När jag kom till skolan gjorde vi typ nått test och så.
Hade en kort rast och sen spelade vi nått spel, hehe jannika du sög (a)
Slutade kvart över 2 istället för 20 i 3.
Gick då till bussen och åkte till gustavsvik och gymmade.
Kände verkligen inte för det men gjorde det iallafall.
Var helt slut i kroppen, men det gick ändå hehe.
Pappa hämtade mig efter när jag var klar och åkte hem och åt.
Nu ska jag och mamma snart åka iväg till cattis och fixa naglarna, gött!
När jag kommer hem ska jag duscha och fixa en massa.
Ska också packa ner lite saker till i morgon eftersom jag åker till älskling då.
Men slutar 11.30 och ska på ett ärende 14.00 så går till rikard och är hos honom ett tag.
Tar förmodligen 14.30 tåget till älskling sen och kommer hem på torsdag.
Nu ska jag packa upp gymkläderna osv, hörs puss!♥

Kommentarer
Postat av: ida

sååå fin min vän :*<3

2010-12-23 @ 16:42:42
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0