onsdag

Får se om det blir en bloggpaus eller inte.

Men kan iallafall berätta om gårdagen och idag.
Igår slutade jag vid 4 och tog mig till stan och mötte ida, towe, jennifer och hennes pojkvän som satt oc åt på la baguette.
Jag väntade tills dom var klara och sen gick dom till och ida och jag gick ner till dansen.
Var där rätt ridigt men jag hade med mig en macka och åt den där.
Lite senare ringde älskling och sa att han och dino var framme i örebro och att jag skulle gå ner och låsa upp och hämta hans väska.
Älskling och dino skulle gå och äta och köpa nått så vi gick upp igen och bytte om senare.
Dansen började 10 över 6 och slutade 20 i 8.
Efter dansen duschade jag och ida och gjorde oss i ordning där.
När vi var klara gick vi till bion och satt där en stund.
Vi såg devli, och den var faktiskt bra tyckte alla utom dino :)
Efter bion vid typ kvart över 11 kom mamma och hämtade oss.
skjutsade hem ida och dino och jag och älskling la oss i sängen när vi kom hem och kollade på tv.
Var inte vakna speciellt länge, båda var sjukt trött.

Och i morse vaknade vi av att ida& dino ringde vid halv 1 tror jag.
Hehe, dom hade ring 3 gånger på tobbes mobil och 7 gånger på min,
men eftersom ingen av oss vaknade så ringde dom hem så mamma kom upp med telefonen.
Dino skulle prata med tobbe om när dom skulle åka hem.
När dom la på gick jag och älskling upp och åt frukost.
Efter frukosten gick älskling in och duscha och jag kollade på tv.
Vid halv kvart över 2 kom ida, dino och idas lillasyster kinn.
Och vid halv 3 skulle mamma in till stan så hon skjutsade in tobbe&dino.
Jag, ida och kinn började baka pepparkakor då, drack julmust och lyssnade på julmusik!
Skit mysigt.
Kinn blev hämtad vid typ 4 och ida gick hem typ 5.
Efter det har jag bara pluggat, skrev klart min novell.

I morgon har jag sovmorgon så börjar halv 10.
Tar bussen vid 9 och har två lektioner.
Efter skolan skulle jag egentligen gymma men måste plugga, har prov på fredag och ska skriva klart en sak på no;n.
Men bloggar väl i morgon, hörs puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0