oopsii

Inte bloggat sen i onsdags, men tänker bara berätta om helgen iallafal.

I fredags åkte jag till älskling direkt efter jag slutade.
Hade prov så åkte 13.42 istället för 14.30. Blev hämtad vid stationen av älskling och hans mamma.
Åker hem till honom och lite senare kom hans syster och familj, hans bror & tjej och hans moster och sambo.
Vi kollade på idol, åt god mat och godis.
älskling, mikael, håkan, fredrik och jens bastade och jag, birgitta, ullis, malin och jenny kollade på tv.
Vid typ 11 kom älskling i igen och vad skit trött.
Han duschade och innan vi gick och la oss fixade vi lite på hans rum.
kröp sen ner i en nybäddad säng med rena och sköna lakarn.

I lördags vaknade vi någon gång vid halv 1, 1 tror jag.
Låg kvar ett bra tag och gick upp och åt frukost sen.
Resten av dagen kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde.
Kollade iallafall på nån film som gick på tv, var faktiskt rätt bra.

I dag vaknade vi vid 11.
Gick direkt upp och åt frukost, för min lilla bulle vad jätte hungrig.
Åkte med upp till kopparberg för birgitta skulle handla och håkan skulle ta ut pengar och lite mer.
När vi kom hem igen kollade jag på tv för älskling skulle ut och kolla om han fick igång scotern.
Det fick han men fanns typ ingen bensin kvar så han kom in igen och mös en stund med mig.
Åt pizza och kollade på tv  tills jag skulle hem.
Älskling följde mig till bussen som gick 20 över 4.
Alltid lika tråkigt och jobbigt att behöva åka ifrån dig älskling.
Men får se om vi ses nått i veckan, hoppas det!
När jag kom till kvinnersta vägen hoppade jag av bussen och blev upp plockad av mamma&pappa.
Vi åkte vidare till min brors lägenhet.
Eftersom han flyttade hemifrån i helgen så ville jag se det nu när han hade fått in grejer.
Skit fint, ååååh...jag vill också flytta hemifrån!
Kanske lägger upp lite bilder på lägenheten i morgon om jag har tid.
För efter skolan åker jag direkt och gymmar och blir hämtad av pappa där sen tror jag.
Men bloggar nog i morgon, hörs puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0