skönt att sluta tidigt

Blev inget gymmande för min del idag.
Har så sjukt ont i halsen, gör ont när jag sväljer och rör tungan.
Så Blir att göra det på måndag iallafall.

Idag åkte jag med mamma som vanligt och började med engelskan.
Fick reda på engelska provet vi hade i fredags...och jag fick G!
Så jävla glad faktiskt eftersom engelska är det jag har svårt för och det kändes som om det inte gick bra.
Så det är väldigt skönt att veta det.
Hade handel och sen matte.
På matten fick nog ingen speciellt mycket gjort, men det tar vi igen right vicky? =)
Blev hämtad av pappa och han skjutsade hem mig.
Kom typ nyss hem och nu sitter jag och lyssnar på musik,
men ska snart packa upp min väska, ta bort sminket och duscha så har jag det gjort.
Tänkte också packa min väska eftersom jag ska till tobbe i morgon så har jag det också gjort, hehe (y)
Måste också plugga lite på hantverks provet som vi har på tisdag.
Men glömde dock papprena i skolan så ska försöka lite ändå.
Fick en hemuppgift som ska vara klar på torsdag vecka 49. Tänkte ta tag i den redan idag och iallafall börja.
Men bloggar senare igen, puss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: 38/39 vadåra gumman ? :)

2010-11-18 @ 15:43:04
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: kimberly

sv: faaan åååh :( dumma dig för att du har små feets!

2010-11-18 @ 19:21:20
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: kimberly

sv: nej du jag tror inte det, kunde knappt ha sally's 37or, jag dog i dem ! :) men tack ändå <<3

2010-11-18 @ 19:36:29
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0