trött

Nu har jag precis tagit bort sminket och plockat undan alla kläder.
Ska gå ner och göra mig en kopp te nu eftersom jag har ont i halsen fortfarande.

I morgon slutade jag som vanligt halv 1.
Tar bussen till gustavsvik och gymmar, även fast min hals gör ont.
Men det är faktiskt för att jag inte tränade på hela förra veckan.
Åker nog med pappa hem som slutar 16.15, eller mamma som slutar halv 5.
Får se vad som passar bäst.
Tänkte också plugga i morgon när jag kommer hem för har prov på tisdag, i hantverk.
Slipper ju plugga i helgen då, för det har jag ändå inte tid med.
Ska också packa eftersom jag åker till älskling på fredag!
Så bloggar nog inte så speciellt mycket i morgon heller.
Men hörs då, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0