vill att det ska bli helg nu!

Nyss pluggat som bara den!
Provet i morgon får väl gå som det går, pluggat så mycket nu och orkar inte göra det mer.
Jag har också gjort hemuppgiften som ska vara inlämnad v.49, skönt!
Men har 2 saker kvar på den som victoria ska hjälpa mig med, fattar inte hehe(a)
Nu orkar jag inte plugga mer ikväll så ska bara kolla tv och ta det lugnt.
Sitter och dricker te nu också, mums!
I morgon slutar jag 4 och går upp på stan då och möter ida.
Vi går väl runt på stan och kanske käkar nått och sen går vi och dansar klocka 18.10.
Slutar den vid 20 i 8 så kommer hem vid 8.
Bloggar nog inte då så bloggar väl på onsdag.
OM jag inte ska till älskling då och sova till torsdag, om nu mamma säger att det är okej..
Så om jag inte åker till älskling bloggar jag på onsdag, hörs då!♥
te-drickarN (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0