hos älskling!<3

Sitter hemma hos älskling och har nyss duschat och gjort mig i ordning.
För klockan 2 ska vi iväg och äta med tobbes familj och släkt för birgitta hans mammma fyller 50år idag!
Efter vi ar varit där ska vi väl hem och fortsätta fira här.
Mer vet jag inte vad vi ska göra.
Sen jag kom hit har vi inte gjort så mycket.
I torsdags var vi skit trötta och tog det lugnt eftersom älskling skulle till skolan dagen efter.
I fredags vaknade jag vid 1, låg kvar ett bra tag och kollade på tv.
Men runt typ 2 kanske gick jag upp och åt frukost.
Vid 3 kom älskling hem.
På kvällen kollade vi på idol, cirkus möller och nått som gick på mtv.
När mtv programmet var slut stängde jag av tv;n eftersom älskling redan sov.
Så mycket mer har vi inte gjort, så bloggar när jag har tid igen!♥

Kommentarer
Postat av: Laila

oj vad sent du åt frukost =)

2010-10-30 @ 20:01:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0