lång dag och fullt upp!

Kom hem vid typ 9.
Nu är jag skit trött och vill bara sova, så ska göra det om ett tag.
Idag efter skolan gick jag till bussen direkt och sen tog jag 25:an till gustavsvik, solade&gymmade!
Var klar runt halv 4 och då kom mamma och hämtade mig.
Vi åkte till pappas jobb och hämtade rikard så åkte vi till naturkompaniet och rikard köpte en jacka.
Påvägen hem köpte vi med mat från lillågrillen, kycklingrulle<3
Vid halv 6 åkte mamma & jag och fixade naglarna.
Tog ett bra tag så därför jag kom hem så sent.
Orkar inte blogga mer ikväll och ska ändå snart sova så jag kommer upp i morgon.
För i morgon slutar jag 14.20...och senare kommer älskling, mysigt!
Men i morgon ska vi inte göra nått speciellt, men på lördag har vi pratat om att gå på stan och shoppa och kanske äta på nått mysigt ställe.
Men jag bloggar i morgon kanske, iallafall på söndag.
Så ha det bra, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0