nattinnebandy

Sitter i sängen med lill-ida och nördar dator!
Ska snart klä på oss och hitta på något.
Igår när jag slutade 5 över halv 1 gick jag till mormor och hjälpte henne och arne och städa eftersom mormor slutar jobba nu.
Vi gick och åt kinamat och sen städade vi.
Mamma kom runt halv 4 och hämtade mig och skjutsade mig till stan.
Mötte ida på stan och vi gick nästan direkt till gustavsvik.
När vi kom dit bytte vi om, gymmade och när vi var klara där gick vi och duschade och sen vid 20 över 7 kom mamma och hämtade oss.
Påvägen hem köpte vi mc donalds.
Skjutsade hem ida till sig och sen åkte vi hem.
När jag kom hem gjorde jag mig i ordning och packade upp väskan och så.
Blev klar rätt så tidigt och vid halv 10 skjutsade idas pappa in oss till idrottshuset, där vi skulle kolla på när min skola spelade innebandy på örebro praktiska skolan.
När vi kom dit var det typ ingen i min klass där men dom kom efter en stund.
Satt och kollade när dom spelade och tog massa bilder.
Vid 10 i 12 ringde vi arne om kom och hämtade oss.
Nattinnebandyn höll på till 1 men min klass spelade bara 20 min så det var tråkigt :(
När jag och ida kom hem åt vi och sen gick vi och la oss.
I morse vaknade jag vid 10 i 2 och ida typ halv 1. Skönt som fan med studiedag idag!
Så åt frukost för en stund sen och ska snart hitta på något som sagt.
Ikväll kommer älskling hit och jag längtar hur mycket som helst efter honom.
Det här blir nog första och sista inlägget för kommer inte ha tid!
puss hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0