Pluggarn

Har nyss gjort matte som är beting för i morgon.
Idag åkte jag osminkad till skolan eftersom vi hade hantverk direkt på morgonen.
Jag och bea sminkade varandra för vi ska sminka varandra på provet nästa fredag.
Gick jätte bra och när vi var klara, tog jag, vickan och bea bussen till stan.
Gick och åt på la baguette och sen gick vi vidare till stadsbiblioteket.
Var där ett tag och sen gick vi och tog en varm choklad på nått fik.
Sen var vi tvungna att gå tillbaka till stadsbiblioteket och fick nån rundvandring och sen fixa vi lånekort.
Slutade vid typ 3 och då kom mamma och hämtade mig.
Åkte hem, åt och plugga lite.
Nu ska jag snart ta bort sminket och sen bara ta det lugnt.
Innan jag somnar ska jag bara läsa igenom papperna inför provet.
Ringa älskling och sen sova.
Orkar inte blogga mer ikväll, asså det är usel uppdatering men jag har verkligen fullt upp den här veckan.
Kan bara säga att i morgon slutar jag halv 11, går direkt till salong huvudsaken och får mitt hår färgat och sen vänta tills ida slutar.
När hon slutat drar vi och gymmar, duschar och så där och sen drar vi vidare till marieberg där det är rea från 8-10 på kvällen.
När jag kommer hem kommer jag antagligen vara helt död, så i morgon lär jag ju inte blgga alls.
Men bloggar när jag har tid & känner för't, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0