söndag

Inte bloggat på ett tag.
Men i fredags hade jag först hantverk och sen prov, på provet fick jag mvg så jävligt glad&nöjd!
Sista lektionen var engelska och när den var slut gick jag direkt till tåget och åkte till älskling.
När jag kom till älskling tog vi det mest lugnt och det har vi gjort hela helgen typ.
Tog 16.20 bussen hem idag från tobbe och när jag kom hem packade jag min väska och ska plugga lite nu.
I morgon var det egentligen tänkt att jag skulle gymma men jag har fått väldigt ont i halsen och det kliar i ansiktet.
Så blir nog att sola istället.
Jag slutar halv 1 så åker direkt dit, och sen hem och pluggar järnet!
Och det kommer jag nog göra hela veckan, så blir nog rätt lite bloggande den här veckan också.
Men hörs i morgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0