söndag

Just nu ligger jag och kollar lite bloggar och lyssnar på musik.
Tobbe är ut i garaget och håller på med sin bil, skit kul(y)
Men snart ska vi äta pizza och efter det kommer han inte ut igen..för det får han inte!
Men nu eftersom jag inte har nått att göra kan jag ju ta och berätta om dagen igår.
Vi firade ju som sagt birgitta, och åkte ju och åt god mat med tobbes familj&släkt.
Var där ett tag och sen åkte vi tillbaka hem till tobbe och fikade och birgitta öppnade massa paket.
När paket öppningen var slut satt mest alla och pratade och några åkte. Men senare så bastade tobbe, håkan, mikael och jens.
Så jag, birgitta, ullis och emma kollade på tv och hade det mysigt!
Vid typ 12 kom tobbe in efter ha suttit ute i bastun riktigt länge.
Då hade jag nyss varit och tagit bort sminket och gått ner och lagt mig i sängen och satt på tv;n.
Han duschade och sen kom han och la sig han med.
I morse vaknade vi först väldigt tidigt och jag höll i tobbes mobil?
Varför vet ingen av oss..lite konstigt.
Men somnade om och vaknade några timmar senare och satte på tv;n.
Gick senare upp och åt frukost och har inte gjort så mycket mer.
Nu orkar jag inte skriva mer så, hörs någon annan dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0