söndag

Sitter i soffan och kolla på tv.
Men ska snart borsta tänderna och lägga mig och kolla på tv, för jag är jävligt trött.

Min helg orkar jag inte skriva om just nu, så berättar om den i morgon.
Kan iallafall säga att jag ä sjukt mätt efter kinamaten, chokladbollarna och te:t hos ida.
Åkte dit efter jag lämnat tobbe vid bussen halv 5.
Har varit super mysigt, like always!

I morgon börjar jag halv 10 eftersom jag redovisade i onsdags, skit skönt!
Åker till skolan och har datakunskap, lunch och matte.
Slutar alltså 5 över halv 1.
Sen åker jag och ida till gustavsvik och gymmar.
När vi är klara där åker jag hem, pluggar och bara tar det lugnt.
Har ju prov på torsdag så tänkte plugga på det ordentligt nu (y)
Men jag bloggar i morgon när jag kommer hem, hörs!♥


utan löshår, tänkte ha så i morgon..
men vill ändå inte ha så, hur ska jag göra? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0