dålig uppdatering

Ojdå, har inte bloggat sen i onsdags.
Men inte orkat om jag ska vara ärlig.
I torsdag var jag och klippte mig hos ellen och klippte upp löshåret!
Senare vid 6 åkte jag och fixade naglarna också.
När jag kom hem där ifrån kröp jag&mamma ner i soffan med varsin te kopp och kollade på robinson med pappa.
I fredags hade jag först hantverk och då hade vi prov på att lägga en vardags make-up på 20min.
Känns dom det gick bra så får hoppas det!
Efter det var det lunch men jag och vickan var inte hungriga så vi satt kvar i skolan och försökte skriva no:n.
Hade försäljning&service och sist engelska.
På engelska lektionen redovisade resten av halvan som inte hade gjort det, så jag och vickyyy gjorde nån uppgift som vi skulle göra men den gick snabbt så resten av tiden satt vi bara vid datorn.
Slutade runt 2 istället för 20 över.
Blev hämtad av pappa och åkte hem.
När jag kom hem tog jag det mest lugnt och sen duschade jag.
Vid halv 5 kom älskling hit!<3
Vi la oss och kollade på tv och vid 7 åkte vi och pappa in till stan och köpte mat.
Åkte hem och åt och tittade på idol, mysigt!
Resten av kvällen tog vi det mest lugnt och kollade på tv.
I lördags vaknade vi av att fönsterputsarn kom in i mitt rum och putsade mina fönster, hehe.
När han gick därifrån startade vi tv och lås kvar ett bra tag.
Gick ner senare och åt frukost och sen började jag göra mig i ordning.
Vid ca 1 kom mamma hem från coop och inte långt därefter kom tobbes föräldrar och skulle lämna älsklingens dator som han behövde för att starta upp sin iphone som han köpte av mamma i fredags.
Dom fikade med mamma och pappa och så länge höll jag älskling på med iphonen.
Senare åkte vi med tobbes föräldrar som skulle och kolla på nån bild till tobbes kusin.
När vi hade kollat på den åkte vi till älsklingens bror och var där en stund.
Åkte därifrån efter ett tag och tobbes mamma skjutsade hem oss till mig.
Var här och vid 7 åkte vi till pizza planet och åt med mamma, pappa, rikard och annie, faktiskt väldigt mysigt!
När vi kom hem igen kollade vi på tv och somnade någon gång runt 1 tror jag.
Idag vaknade vi vid halv 10 för vi skulle med mamma&pappa till västerås egentligen, men var så jävla trötta så orkade inte följa med.
Så var hemma och kollade på tv tills älsklings buss gick.
Sen han åkte har jag bara pluggat och tagit det lugnt.
Nu sitter jag och kolla på ensam mamma söker och ska snart duscha.
Det här blir första och sista inlägget för idag faktiskt.
Men ska försöka blogga i morgon.
Men efter jag slutat halv 1 i morgon går jag nog direkt och köper presenten till älskling som fyller om typ 17 dagar.
Sen går jag till gustavsvik och väntar på ida som slutar halv 3.
När hon kommer dit ska vi sola och sen ska vi gymma mer vera.
Kommer väl hem någongång vid 8 kanske?
Men får se om jag orkar för jag måste också plugga för jag har naturkunskaps prov på onsdag.
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0