helgen är redan slut :(

Så där, tillbaka från helgen nu då.
Har haft der bra och mysigt som vanligt.
Älskling kom i fredags och vi tog det lugnt, kollade bb och så!

I lördags var vi med pappa till ikea en sväng, och sedan till hans jobb.
På kvällen åt vi god mat som mamma gjort, grillad kycklingfilé och potatisgratäng.
Första grillningen i år nu då :D
Efter maten solade jag och älskling styrke tränade i vårat lilla gym haha.
När vi var klara gick jag in och duschade och älskling solade.
Jag började göra mig i ordning och älskling duschade.
Vid 9 ungefär kom ida och joel hit, vi kolla bb live och hade det trevligt!
Efter bb kollade vi skräckfilm och jag höll på att dö några gånger, och det gjorde dom andra också, det vet jag!
Ida och joel gick hem vid 2 typ, och vi följde dom.

I dag vaknade vi vid 11.
Låg kvar och mös och kollade tv.
Vid 2 åkte älskling med sin bror hem till kopparberg, lika tråkigt som vanligt!
Jag har varit jävligt rastlös sedan han åkte, la mig och solade igen och nu ska jag plugga snart tror jag.
Hörs senare, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0