Trött & huvudvärk!

Sitter just nu i soffan och vär lyyyycklig!
Min käre far har hjälpt mig med en sak till min iphone, så är as nöjd. TACK PAPPA<3
Dagen idag har iallafall var rätt skön, började med teckenspråk och sen hade vi hål i 3 timmar.
Mindre kul, men jag, vicky, malin och pernilla gick upp på stan.
Åt och så fick jag med mig ett par höst/vinter skor hem + 3st trosor.
Gick tillbaka till skolan och hade praktisk marknadsföring.
Skulle slutat 3 men vick sluta halv 3 istället.
Tog 20 i 4 bussen hem, åt med pappa och hjälpte honom med en sak med bilen.
Sen kom ida och vi var ute och gick. Duschade och nu ska jag snart borsta tänderna, ringa älskling och sen sova.
Bloggar mer i morgon, då kommer också bild på mina nya skor!♥

 
här är en anledning till varför jag är glad,
tack bästa pappa för du fixa så fint hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0