Ska bär det av mot skolan!

hej på er!
Sitter just nu vid köksbordet och dricker te.
Börjar vid 12 idag och ska hålla på med typ tävlingar och sen ska rektorn hålla ett tal.
Slutar efter det och sen har jag jullov!
Känns underbart måste jag säga, behöver nog vara ledig ett tag.
Men idag efter skolan blir jag hämtad av Rikard, åker hem till klappisarna där också farmor är. Mysigt, har saknat henne!
Blir hämtad av mamma eller pappa sen och när jag kommer hem ska jag hjälpa mamma att ställa fram lite tomtar och städa. Nu är det nära vill ja lova!
Ska väl bara ta det lugnt sen, men bloggar senare. Puss!

Bild på lussekatterna vi bakade igår.
Också en bild på mig och min fina farmor, där var man inte gammal inte!


Kommentarer
Postat av: nathalie hofvander

hej! vad tycker du är godast, cola eller julmust? kram!

2011-12-21 @ 13:03:05
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: fanny.

ÅÅh vad gott, mina lussebullar är nästan slut här hemma. :(

2011-12-21 @ 14:51:45
URL: http://tomblands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0