one tree hill

Var inte i skolan idag eftersom jag var hos läkaren.
Det gick bra och när jag var klar där kom pappa och hämtade mig och skjutsade hem mig.
När jag kom hem ungefär halv 12 gjorde jag mig något att äta och kollade på one tree hill.
emma <3 one tree hill, kan ja lova!
Kollade klart på min box vid halv 4 ungefär och nu har jag läst i min engelska bok som jag fattar nada i.
Smsade nyss sandra i min klass och fick reda på att vi ska redovisa om boken v.12 istället för v.7!
Så ska byta bok och sandra gjorde min dag!!
Nu ska jag gå och ta bort sminket och skulle behöva träffa idisen, för jag saknar henne!
Bloggar kanske igen senare, hörs!♥
åh vad jag älskar att läsa...........................-.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0