tv

Sitter nu och kollar på tv med mamma och pappa.
Nu är jag lite gladare än i inlägget innan, hehe.
Älskling kom aldrig idag men han kommer i morgon istället, mysigt!<3
Dock ska både han och jag plugga i morgon men bättre än att inte ses överhuvudtaget.
Har ju prov på onsdag, och det känns helt ok.
I morgon har jag också en redovisning, en inlämning typ och så ska jag och kimberly spela in redovisningen vi egentligen skulle gjort idag.
På idrotten i morgon ska vi livrädda, suger som fan!
Slutar efter det vid 4 och sen åker jag hem eftersom jag måste plugga och orkar inte göra mig ordning igen till dansen. Så hoppar över dansen i morgon, inte för jag vill det men aja :(
Bloggar kanske i morgon om jag har tid, annars gör jag det på onsdag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0