usch, nu vill jag också ha sommarlov!

Då var det söndag igen, usch och fy det innebär jobb i morgon igen.
Har iallafall haft en jätte bra helg!
Åkte ju till tobbe i torsdags redan, kom dit vid halv 9.
Vi mös ner oss och kollade på tv med chips&dipp!
I fredag var det ju midsommarafton och vi var hemma hos tobbe hela kvällen.
Vi körde lite 5 kamp typ med hans familj och släkt, haha var riktigt kul faktiskt!
Vid typ 4 gick vi och la oss, kollade tv och så tills vi somna.
I lördags vaknade vi vid 3, rätt segt.
Men var ju helt döda efter fredagen, tog det mest lugnt hela dagen/kvällen.
Kollade på en skit dålig skräck film, men alltid mysigt att kolla film.
Idag vaknade vi vid 11, eller ah älskling låg väl typ och halv sov fram till 12 medans jag kollade tv.
Åkte med bussen 16.07 förut. Blev hämtad av rikard och terese vid bussen.
När vi kom hem bjöds det på grillat, mums!
Nu sitter vi alla i sofforna och kollar på film, mysigt vill ja lova!
I morgon ska jag som sagt jobba, 06.30 - 16.15. Kommer nog vara helt död när jag kommer hem.
Men ska ut och springa när jag kommer hem, så får se om jag orkar blogga i morgon!♥
hade en bild på datorn som inte lagts upp tror jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0