engelska nationella i morgon -.-

Slutade halv 4 idag.
Gick upp på stan och mötte ida, vi gick till hm och kollade lite.
Tog sedan och åt på la baguette, riktigt länge sen faktiskt!
När vi hade käkat klart gick vi till new yorker och bikbok.
Fick med mig ett par trosor och en bustier, så himla söta var dom!
Sen blev det dans, kom hem vid 8 och nu ska jag duscha, får se om jag tar nått att äta också.

I morgon börjar jag 9, så skönt!
Något som är mindre kul är att vi har engelska nationella, kommer dö.
Alla i klassen trodde att vi skulle sluta efter det alltså 10.20.
Men icke, vår lärare hade missuppfattat så vi har lektioner efter och slutar istället 15.10.
Blir att gymma efter skolan och sen kanske det bär av till älskling.
Om inte blir det hem och ut och gå med ida!
Men den som lever får se, så bloggar i morgon!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0